nattisss

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Kaos

Av Nattisss - 19 januari 2012 16:24

 

Som rubriken säger har gårdagen varit helt kaotisk!

Jag gick upp vid halv 6 för att gå en långpromenad med mamma och hundarna men pga sjukdom så blev det ingen promenad. Efter 10 minuter ungefär så började mammas telefon ringa, då var det min låtsas pappa som ringde och sa att min sambo hade kört av vägen och voltat med bilden. (Ni ser bilden)

Jag hade hjärtat i halsgropen och min ända tanke var att han var död! Men jag fick höra en stund senare att han klarat sig utan skador. Men jag blev helt blockerad i huvudet och kunde inte tänka så mycket mer en att han försökte ta livet av sig eller att han faktiskt var död genom att någon hade krockat med honom. Men han hade kört helt lagligt och det var halt på vägen så han hade tappat fästet med däcken. Men vad kunde jag göra som var så långt borta utan körkort. Jag fick snällt gå till skolan och vänta på att han varit på sjukhuset och blivit undersökt och han hade som jag sa tidigare inte en ända skada på hela kroppen. Jag fattar inte hur man kan komma ur den bilen utan en ända skada. Jag har fortfarande så fort att förstå det, det känns som det aldrig har hänt överhuvudtaget.

Slutsumman av allt är iallafall att alla mår bra och vi är lyckliga!

 
 
http://coffeecupcake.bloggplatsen.se/

http://coffeecupcake.bloggplatsen.se/

19 januari 2012 16:53

bra att han klarade sig då :C <3

http://coffeecupcake.bloggplatsen.se

Nattisss

20 januari 2012 12:33

Ja det är jätteskönt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattisss - 29 april 2015 18:22

För ett år och en dag sedan åkte jag till akutmottagningen vid klockan 13 för att jag hade mått illa i sedan i lördagskväll. Jag trodde att jag blivit matförgiftad av dåliga räkor jag ätit till lunch på IKEA under lördagen. När jag kom fram till ka...

Av Nattisss - 10 mars 2015 09:40


Ja det här med att sova. Alva har hittills inte somnat om man inte vaggar henne i famnen. Oftast har hon varit övertrött så det är en kamp att få henne att sova för det ska skrikas och fajtas med armarna först en stund innan hon trycker ansiktet i ...

Av Nattisss - 5 mars 2015 21:48


Som rubriken säger så gör vi framsteg här hemma. Mest Alva, men även jag gör framsteg med att inte sitta och kolla på henne medan hon sover ;)  För att återgå till att Alva gör framsteg. Hon har äntligen acceptera att ligga på mage på golvet/skötbo...

Av Nattisss - 24 februari 2015 20:56


Som rubriken säger har jag idag vart hos handkirurgen. Sedan 2011 har jag haft en knöl på handleden som även kallas för ganglion. Är ni nyfikna på vad det är kan ni googla det så kommer det upp en jättebra länk till akademiska sjukhusets hemsida.  ...

Av Nattisss - 20 februari 2015 13:33

Det är snart två månader sedan Alva föddes. Under 6 av 8 veckor har hon legat på mig mer eller mindre konstant. Hon har sovit på mig på nätterna och inte accepterat Andis mer än en kvart max. Nu de senaste två veckorna har hon sovit i sitt babynest s...

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards