nattisss

Alla inlägg under oktober 2013

Av Nattisss - 26 oktober 2013 18:28

Ja, min helg har vart underbar. Jag har "levt livet" som man brukar säga. 

Jag har umgåtts med några av mina favorit djur, mammas hundar. Min favorit Sweetie och jag har vart okiljaktiga hela helgen. Mamma hade dessutom gett henne en ny frilla, hon har nu mera en mohawk, jävligt snyggt faktiskt. Vi har också en valp kvar hemma och hon är såååå söt, jag har insett att jag älskar att umgås med hundarna någon gång ibland liksom. Dom är så snälla och tysta, väldigt lugna hundar. Har även jobbat åt mamma eftersom hon är på utställning. Så eftersom jag ändå är här så passade jag på att duscha lite hundar åt henne och hålla butiken öppen. Senare idag och imorgon ska jag städa lite så det inte ser ut som ett kaos när dom kommer hem igen. 

Jag vet att helgen inte är slut ännu och att jag fått det att låta så men det var meningen.

Ni kan också kolla in mammas hemsida på www.sidesvans.se där ni kan se bilder på mina älsklingar.



// Nattis




Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards